دومین آیین تجلیل از باشگاه‌های برتر کشور با حضور مسؤولان ارشد وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌ها و مدیران ورزش کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد و باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک برای دومین سال متوالی عنوان باشگاه برتر کشور را از آن خود کرد و مدیرعامل این باشگاه مورد تقدیر قرار گرفت.

 سید محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در این مراسم به اهمیت باشگاه‌ها در توسعه ورزش کشور اشاره کرد و گفت: باشگاه‌ها به‌عنوان ستون‌های ورزش کشور، در پرورش قهرمانان تاثیر بسیار زیادی دارند و هر میزان به باشگاه‌ها توجه شود، آینده ورزش کشور روشن‌تر خواهد بود.

 سیروس احمدی، مدیرکل دفتر امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم عنوان کرد: قانون نظام‌ باشگاه‌داری برای ایجاد یک ساختار منسجم، شفاف و پایدار در مدیریت و توسعه باشگاه‌ها وضع شده که اجرای دقیق آن می تواند موفقیت های چشمگیری را برای ورزش کشور به ارمغان بیاورد.

 همچنین در این مراسم محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک تندیس باشگاه برتر کشور را از اسبقیان، معاون وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.